Navdušujemo za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost.


Igriva inovacija v kvIZUM

07 maj 2021

V vsebine slovenskega kvIZUMa se v maju 2021 uvršča Kuligram, zmagovalec natečaja projekta Inženirke in inženirji bomo! za slovenski izum v okviru nacionalnega tekmovanja Moje podjetje 2021.

Inovativna igra Kuligram nastavlja problem požarne varnosti v turističnih objektih. Uporabnik namestitve za nagrado v igri dobi kodo WI-FI za internet, hkrati pa se seznani s pomembnimi informacijami v zvezi z namestitvijo. Leseno igro so pod mentorstvom učitelja Petra Kurnika razvili dijaki ŠC Škofja Loka Jernej Tičar, Miha Jereb, Klemen Jerič in Matevž Snedec. Dijaki, ki so tudi gasilci,  v igri vidijo plemenito poslanstvo: »Skozi našo zgodbo želimo izobraževati in ozaveščati ljudi o požarni varnosti, je pa naš izdelek primeren tudi za kakršnokoli drugo izobraževanje ali igro.«

Drugo in tretje mesto na  natečaju sta osvojili dijaški podjetji Hrustko za izviren način hranjenja psa in Neva za zanimivo oblikovano pohištvo iz lesa invazivnih in zapostavljenih drevesnih vrst, ki sicer konča v biomasi ali v obliki drv.  Prvo mesto na tekmovanju Podjetje leta 2021 in vozovnico za evropsko tekmovanje COYC 2021 si je prislužilo podjetje OPS d.d., ki ga vodita dijaka Jakob Sadar in Filip Drofenik iz šolskega centra Celje, Srednja šola za strojništvo, mehatroniko in medije pod mentorstvom prof. Matjaža Cizeja.